Final Exam Semester 2006/2007

Salam...

Uyeh! yuhuu.gifhehehe.. smalam kiterang menang naib johan perbarisan maulidurrasul Negeri Selangor bg kategori skolah dan ipt... Alhamdulillah, ada gak nombor spt yg diidam2kan sblm ni.. muahahahaha.... johan pd thn ni skolah pendidikan khas mane tah.. lupe lak... ehehe... tp yg peliknye, mase kawad tu kiterang je smgt selawat.. yg depan ngan blakang kiterang x de la sgr derang selawat kuat sgt pon... tah la... huhuhuhu~ walaopon hanya dpt no 2, kami bersyukur la.. walaopon x dpt naskhah Quran sorg satu spt yg johan dpt, RM 700 + 5 keping CD + trofi tu pon da cukup untuk disimpan di pusat Islam.. hehehe... dengaq2 kata ada elaun, tp x pa la.. dah dpt baju sorg sepasang pon dah syukur...Jiggle_jiggle__dance_.gif

Urmm.. semalam masa pi kat sana tu, ada la ceramah.. disampaikan oleh sahibus fadilah ustaz apa tah nama dia... (LOL-XDDDDD.gifhuahuahua... lupa nama dia), tp ceramah dia menarik... dia cerita pasai sifat2 nabi.. antara yg aku igt la, dlm ceramah tu, dia petik sifat2 nabi dr kitab berzanji, karangan Al-Barzanji... dia cita, nabi ni, bila dia lahir, terpadam api sembahan parsi, runtuh bangunan di Rom... Nabi bila lahir2 ja dah siap bercelak, dah siap berkhatan, dah siap tali beranak dipotong... haa.. ini Nabi... lg, diceritakan Nabi ni badan dia x kurus, x gemuk, kalo mandi tu ayaq x sangkut kat perut.. ayaq meluncur laju... huhuu... diceritakan lagi, nabi ni, baju koyak semua jahit, tampal sendiri.. x gadoh suruh org...

Nak minum susu, nabi perah sendiri... nabi bila berjalan, pandangan dia kebawah... jalan dia cepat, bila sahabat memanggil, dia x memaling muka, sebaliknya pusing satu badan teruih mengadap org yg panggil dia tu... Nabi ni, punya la pemalu sampai dikatakan, malunya nabi ni kalah malu anak dara tuh... (tapi anak dara la ni mana da malu dah... loqlaq melampau2 dpn org ramai.... aihh...).. jugak diceritakan pasai sunnah nabi... org yg mengikut sunnah nabi ni, nabi suka sgt... pastu ustaz tu kata, ada satu sunnah yg kita x leh ikut, iaitu kawin lebih dr 4.. nabi kita ada 9 org isteri, tp kita x leh la camtu... lg satu, ustaz tu cerita, yg kata nak ikut sunnah nabi nak kawen lebih dr satu tu, patut ikut sunnah nabi yg betoi2... camna? Nabi kawen lebih dr satu bila Siti Khadijah meninggai dunia... huhuuu.. so, kalo kita betui2 nak ikut sunnah, tggu la bini tua meninggai dulu... tp ni mcm mustahil ja sbb la ni org laki byk meninggai dulu, x dan nak tggu bini meninggai, kita dah gol dulu.. so x dan la nak berbini muda...wahahahaha.... di saat ni, satu dewan tergelak dengaq ustaz ni ceramah... hehehe..twitching.gif

Pastu ada persembahan puisi dan nasyid.. ada 2 kumpulan nasyid yg perform.. yg first tu aku x kenai sapa dia... tp yg seken tu kalo x kenai mmg nak kena sekeh pala..My_own_personal_nirvana__meditate_.gif Hijjaz... hehe.. dia perform 2 lagu... lagu yg first tu aku x tau tajuk dia, tp lagu kedua tu mmg antara feveret aku , lagu sifat mahmudah... huuu.. sedap betoi la dengaq... nnt aku post lagu tu tang ni, bila2 masa aku senang.. muahahaha.. pastu, kami pon selawat ramai2.... pas selawat, depa bagi2 hadiah semua.. abeh tu kami pon pi makan... abeh makan, gerak balik uniten... muahahaha... dlm perjalanan dr Shah Alam ke Uniten tu, ramai dok mengeroh.. mana taknya, kumpui awai2 pg td dlm kui 5 kat masjid..mmuuehhh... mmg sah la tidoq..Titanic__yawn_.gif dah la penat.. hehehe..

haaa... tajuk pasai exam kan, tp aku citer pasai maulidurrasul plak.. hehe, x pa.... meh aku cita pasai final exam.. aku amek 3 subjek sem ni, 1 projek.. so smua skali kira 4 la... sok dah start exam first.. adeh.. x baca abeh lg.. sat nak baca pasneh... pehtu aku ada plak 5 ngan 6 hb nih.. huhu... pastu projek aku nak kena bg siap sblm mggu depan... arkkkkkkkkkkkkkk..hit2.gif aku tensen.. ngehehehe... ni ja la nak cerita pasai exam... muahahahahahahahahaha lol.gif
k la.. smp sini dulu...

Wassalam...

p/s: rindu...rindu....rindu....

Comments