Friday, June 17, 2005

Selamat Bercuti [Farewell Special Semester 2004/2005]

Salam...

Huhuhu...aku sebenaqnya dah abih dah exam...abih hari Rabu haritu..paper World Civilization....perghh..soklan dia...mencabar gak laa..tp camna pon, benda dah abes...so x dak apa la yg nak dibimbangkan lagi....dan sebenaqnya la ni..aku dah berada di mode cuti...pra-cuti..huhuhu

Dah bleh balik dah ni...tp awat aku x balik? jenjeng²...aku tgh tunggu kwn aku nak simpan brg...huhu..katanya hari ahad ni baru bleh simpan...-___-" - sabaq saja laa...jijy, member serumah aku dah balik dah Segamat semalam...Fairuz plak awai² haritu(Selasa) dah balik pi Kelantan pi jumpa tunang dia (ciss..jeles!) huhuhu..tingai la aku ngan paan kat rumah ni..Paan plak kata nak balik harini..(pala hg paan balik ari nii)..kalo btui dia jd balik ari ni, alamat sensorang la aku kat sini...hampess...

Ermm...dua bulan special sem kali ni, rasa masa yg amatler singkat adanyer...huhu..x dan nak rasa puas, dah abis sem...ahahaha..giler laa...mau tak rasa camtu, sem ni saja dah 3 kali aku balik rumah..aku selalu balik sekali jaa dlm satu sem..time midterm...tp sem ni balik byk kali sbb ada urusan yg perlu diselesaikan...huhuhu..jd sebab tu aku balik lmbt sket pon, x rasa apa sgt...

arghh...tgh dok taip aku lupa plak aku naik taip apa...hampeh nyaaaaaaaa....k laaa..sampai sini aku ngarut..eh sat..dah ingat plak...huhu...aku cuti semingu lebih ja...lps tu dah nak baik sem baru dah...dah nak masuk darjah dua dah.. (yay! - ^_^)...huhuhu..selamat masuk darjah dua aku ucapkan kpd geng² aku yg nak masuk darjah dua sama cam aku..ahahah...

Ok...akhir kata..selamat bercuti...dan jumpa lg next sem..(2 minggu jer lagi...) hehhehe...

Wassalam...

isk...700 times and still counting...huhu

No comments: