Thursday, February 26, 2009

"Bek Onlain"

Salam...

Hehehe..... helllooo everibodi.... ai em bek onlain!! sesudah lebih seminggu dioflainkan di rumah... maka hari ini rumah ini kembali onlain... hehehehe... apa dah jadi? takmau habaq... wakakakaka... walaupon begitu, di tempat keja aku yakni di 'Fox River', sekatan demi sekatan terus dijalankan... nak bukak apa2 pon x bleh... hehehe.. so terpaksa la aku mem'prisen brek'kan koneksyen opis aku tu... walopon berjaya lepas tapi tak syok la plak.. sbb nanti org seblah mai tanya.. pasai apa aku bleh onlain wai em tp dia x leh.. tak ke payah nak eksplen.. pastu pecah la nanti rahsia koneksyen ai yang di 'prisen brek' tu... mmuuuuuuahahahahahhaa...... tak syok la kan.... kalu onlain pon pakai mibo... tu pon windo fayerfoks tu kena resaiz jadi kecik dan kena minimaiz selalu.... mmmuuuahahahhahahhaaa.....

Tapi syukurlah! di rumah dah leh onlain mcm besa.. so x la aku asyik layan 'prisen brek' ja sampai sehari satu sezen (13 episod)... mmmuuuuuahahahhahahaa..... utang donlod pon dah bleh qodo.. hehehe... gud gudddd... ngeheheheee.. dan yang paling penting di 'fox river' takdak la nak kaver-kaver lagi dah... tunggu ja balek ghumah... hahahahaaa....

Ok la.. entri kali ni agak mengarot sket dan ejaan perosak bahasa... hehehe... harap-harap yu gais paham la wai kan... hehehehehe.... ok da da di di du du....

Wassalamualaikum..

p/s : aku tatau la camna.... 

No comments: