Friday, June 15, 2007

Mimpi?

Salam..

Post kali ni ringkas jaa... cuma nak cerita pasai mimpu aku beberapa hari lepaih.. Semua bermula bila aku termain game : motocross ni tadi, aku pon teringat keadaan dlm mimpi aku tu..

mimpi aku tu camni.. aku ni dok panjat gunung... ada 2 jalan.. satu jalan susah, yakni daki dinding gunung tu, satu lagi jalan senang yg ada tangga.. so dlm mimpi tu, aku pon panjat la ikut tangga tu.. panjat punya panjat, dekat nak sampai tu aku rasa gayat... tp sampai gak la..

kat atas gunung tu rupa-rupanya ada satu dataran.. tak la luas sangat, tp buleh la.. org yang ada pon ramai.. semua pakat dok ambik gambaq... ada gaung.. dalam.. takut nampak... dan kat dataran tu, ada plak bongkah2 batu kecik, meja kayu dan ada tong minyak kot kalo x silap.. mai satu masa tu, masing2 nak berebut naik atas tu.. aku cuba naik bongkah batu tu, tp x leh naik.. sbb aku rasa gayat.. masa nak naik meja kayu, aku x dan naik sbb org len dah penuh.. last2 skali gagah, naik jugak la ataih tong... dan gayat sgt.. mimpi berenti takat tu saja...

apa maknanya? aku sendiri x tau.. org kata, mimpi ni mainan syaitan... kdg2 saja2 pikiran kita.. dan kadang2 memberi petunjuk.. aku x tau nak kata apa... tp ada sekali tu, aku mimpi aku tgh tgk perlawanan akhir bola sepak... depa buat kat pantai langkawi.. mai skali tu, ayaq plak pasang penuh.. so apa lagi, kami semua yg dok ada pon lari la... ayaq masuk smp bangunan.. dah tu, lari la masuk kampung.. then aku terjumpak member aku.. dia ajak makan kat satu warung tuh... kat warung tuh, aku nmpk member aku lg sorang ngan bbrp lg member dia yg aku kenai dan x kenai.. aku tgk dia lama2.. ingat nak tegoq, sbb lama x bertegur sapa, tp dia cam wat x tau.. then dia pandang ke arah lain, cam nak ngelak aku jaa... aku yg ada kt warung tu pon rasa sedih, dan mimpi tu abeh camtu ja...

apa yg agak 'hairan' sket ialah, keesokan harinya, member aku yg buat x tau tuh tiba2 tegoq aku.. aik... heran gak aku.. smalam aku mimpi hg buat x tau.. tp hari ni dlm realiti hg tegoq aku? dah la mmg betui lama x tegoq menegoq.. kebetulan ka mimpi tu? atau memang isyarat yg disampaikan awal secara opposite? Wallahualam, aku x brani nak kata apa.. tp itula hakikatnya yg terjadi... tp mimpi gunung ni, aku x tau apa disebaliknya.. maybe mainan saja2.. x dak apa2 kaitan la kot...

tu saja aku rasa nak kongsi sbb dah tertengok gunung masa main moto tu... rasa cam penah pi saja.. tgk2 dlm mimpi aku arituh... hehe... ok, ntuk hilangkan rasa boring hampa ka, aku sendiri ka.. aku letak la satu game tang ni... game pingpong...

Klik Sini ntuk start main...

k la na, tima kasih baca mimpi aku yg tah hapa2 tuh.. huhu..

Wassalam...

p/s: dok cari gheja lagi...

No comments: