Tuesday, October 17, 2006

Selamat Hari Raya Aidil Fitri 1427 hijrah, 2006 Masihi

Salam...

Lama bebenor teman tak menulis di sini.. bukan ape, banyak keghoje le.. dengan projeknyer, exam nyer.. mcm2 lagi ler.. entah le cemane teman nak kabo dekat kome semue..

Tp x pe le, ateee.. nnt lepas raya, teman cube kabor satu persatu.. deme sme tggu je la yer.. ni dah lg seminggu nak ghaye.. teman rase, bior la teman mintak maap banyak2 kat deme2 yg mane teman kenei, ataupon idak, yg mane aje yg singgah kat blog teman ni... bak kate kebiasaan, Maaf Zahir dan Batin le ye...

Sape2 yg nak ngantor e-kad kat teman, buleh la ngantor kat e-mel : azos_masa@yahoo.com .. ateee.. kalo ghase maleh nak ngantor e-mel, anto la dekat testimonial teman di friendster.. page teman : www.friendster.com/tokapi .. apa lagi kome2 sme.. meh la bagi teman kad ghaye.. hehe..

Ok, sempena hari mulia yg bakal menjelma ni, ni teman ade kasi sket kad raya berlagu (konon2 nye kad ghaye laaa).. ni pon teman men cilok je org punye.. maleh nak design sendiri.. bukannye gheti pon... ateee kalo makan lemang ke, ketupat ke.. ghendang kee.. ingat le teman di sini nanti yer...



Ok leee.. ni ape yg teman maksudkan.. teman akhiri posting kali ni dengan..



SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN..

-kalo ada salah dan silap, bagi 0-0 aaaa~ :)




Sanisah Huri -Aidil Fitri

Kini tiba masanya berhari raya
Muslimin dan muslimat sembahyang bersama
Menyembahkan diri pada Yang Kuasa
Bermaaf dan maafan di antara kita

Sesudah bersembahyang di pagi hari
Menziarah pusara kaum keluarga
Bunga ditabur doa pun dibaca
Mudah-mudahan rohnya dicucuri rahmat

Selamat hari raya hari mulia
Dari hati ke hati kutujukan kata
Untuk ayah bonda dan juga keluarga
Putera puteri negara di sempadan sana


Allah Allah Allahu Akbar
Allah Allah Allahu Akbar


Kepada suaminya yang dikasihi
Maaf zahir dan batin mohon si isteri
Kalau salah terkasar bahasaku
Ampun dan maaf kekanda yang dinda harapkan

Kepada kekasihku yang baik budi
Bimbingan dan panduan selalu diberi
Kalau kusalah silap kau maafkan
Mudah-mudahan kita akan berkekalan


Allah Allah Allahu Akbar
Allah Allah Allahu Akbar




Wassalam

Yeye.. raya.. yeye.. raya~ :D

No comments: