Sunday, September 04, 2005

Back To School, Uniten..

Salam...

Ermm...setelah seminggu bercuti kat rumah, maka aku pon dah kembali
ke Uniten pade mlm semalam dan tiba td pagi(Ahad)...
Huhuhu...mmg penat ler jugak.. 9 jam atas ketapi..
bayangkan le..hehehe..tp Alhamdulillah aku sampai
jugak ngan slamat kat Uniten dlm kul 8 pagi
camtuh...wahaha...

Sampai jer uniten, aisey..tgk org konvo lak...terus perasaan
aku bercampur baur...isk...rase cam hepi ade gak...
rase cam jeles pon ade...plg x best aku rase,
buleh ke aku grad cam derang? pap! terus aku
teringat...aku ade byk assignment x finish..
study pon same..byk x study lg sedangkan ade lg 3
test menunggu...so ape aku dah buat time cuti aritu?
Ya Allah...

Ape mender signifikan aku buat time cuti?
-> ..............................................................................
...................................................................................
...................................................................................
............................................................................. <-

Cukup ke dgn titik2 ni, aku nak capai kejayaan?? Hurm..sesal kemudian x bergune..kire setiap sem, ade je dugaan aku hadapi..sem lps ngan
projek komuniti servis..sem sebelum tu ngan kalkulus...
sebelum tu ngan fizik..dan sem ni, data struct..adeh la....
salah aku jugak..sape suruh malas study? Errmm..k la..
bila dah masuk bab ni, aku jd mls ahh nak citer lagi...
ok..jumpe lagi..

Wassalam...

Ya Allah, sesungguhnya, aku adalah hamba-Mu yg sering leka dan
melanggar perintah-Mu...Kau ampunkanlah aku Ya Allah,
berikanlah taufik dan hidayah-Mu kepada ku....
Aku sedar, inilah dugaan-Mu kepadaku, oleh itu Ya Allah,
permudahkanlah segala urusan ku ini Ya Allah...
tunjukkanlah aku jalan kebenaran dan kejayaan Ya Allah...
Berikanlah aku kesudahan yg baik, di dunia mahupun akhirat..
Amin..

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.