Monday, June 13, 2005

Teman Sejati 2005

Salam...

Adeh..tadi baru lps buat exam Discrete Structure...aduss..pening kpale laaa..x abis lagi nih..dok berdenyut jaaa...mau tak nya...td dlm dewan tuh mmg twnsion..byk yg nak kena tulis...aku wat pon cukup² time jer..ntah btul ntah tidak..harap² byk gak laa yg aku dpt betul....lusa plak ada exam world civilization..paper last aku sebelum melabuhkan tirai spesial sem sesi 2004/2005...mlm ni rilek sat (mmg btui punya pening)..sok pagi study balik...

Okeh jom kita dengaq lagu Teman Sejati 2005 dr Kumpulan Brothers...
~ To all my friends...u know who u are...:-)

Teman Sejati 2005 - Brothers
-----------------------------
Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita
-------------------------------

-------------------------------

- Tq manja_realmad sbb bg lagu nih..mana hg tau aku suka lagu nih? :P

- Lagu ni wat aku teringat balik masa darjah 6 dan zaman aku mula masuk tingkatan 1 thn 1998..sbb time tu kalo pi kem motivasi, lagu ni la yg selalu diputarkan...(aku ingat lg masa aku pi Kolej Mara Kulim ntuk program student angkat depa thn 1997)..

- Masa memula dulu aku ingat aku x suka genre yg dibawak kump. Brothers tp ternyata aku silap sbb rupa² nya aku mmg minat lagu² drp kump Brothers..contoh lagu lain yg aku minat, Doa Perpisahan ngan Untukmu Teman...

- Okeh...aku dedicate lagu ni ntuk semua kwn² aku yg dari tadika dulu..skolah rendah...skolah menengah dan gak yg dok ada kat Uniten la ni...begitu jugak kpd anda yg sedang membaca blog nih..tima kasih.. U know who u are....

OK..Wassalam...

No comments: