Ahaha..internet awai sejam hari ni...

Salam..

Nyihahaha..hari ni KMC bukak internet awai sejam...kui 4 dah ada..apa depa mimpi pon x tau..mintak² depa tak tutup..biaq bukak sampai 24 jam...nyihahaha....well...skrang nih tinggal 2 jer lagi benda yg aku perlu abihkan..Presentation SAD ngan Multimedia Handheld review....huhuhu...slamber arr..mlm ni akan di'ganbatte kudasai'kan SAD tu sbb jumaat nak kena present...

****************
huhuhu..haritu punya VRML pon kira sukses laaa...x dak la kena fire kuat sgt degn Miss Dela..huhuhu..marks pon sempoi gak..kurang satu jer dari org lain..hahah..tu pon aku wat sensorang..ahaha...bangga siot..tp bukan la bangga tahap cipan..cuma berpuas hati dgn apa yg kita buat...huhu..ni dah jadi penyuntik semangat ntuk aku laaa..

****************
Esok aku nak puasa...nak join? jom arr...sempoi gak...hehehe...tu je la kot...ahaha..nnt dah siap semua projek aku, aku cerita lain..tp hari ni mmg best sbb internet ada awai..dan aku rasa ni kesilapan teknikal KMC...eehehe..biaq depa lupa tutup connection..biaq jadi 24 jam..ahahahahahamuahahahahehehuehuehuehuehue.. <-- Gelak jahat ler konon...huhu...

Wassalam...

Comments