Skip to main content

Posts

Showing posts from May, 2004

SO WHAT ?!

So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? So What??So What?? S…

Laaa.....

Laaa....hari ni midterm cmpf dia postpone plak dah.....dari pukul 11 terus postpone sampai kui 5...abih tu kui 2 tutorial fizik plak.....lusa midterm fizik...weh.. fizik ni tak tau apa lagi woi...habih laaaaa

Semua dah mai dah...

Yep yep yep.....common test? Midterm? Haa semua ni dah dok mai dah...mampuih laa....fizik mmg aku masih bermasalah...rumus tak ingat..komputer plak blajaq problem solving ... tu yg pelik skit tu....abih tu ada lagi assignment python nakkena buat...semalam gila punya pikiaq pasai python...huyyoo...fenin aku fenin....sapa bley tolong?? Nampak gaya diri sendiri laa, sambil bergantung hati pada Yang Maha Esa, Allah S.W.T...

Fizik...

Hmm....Fizik ni mmg susah btul lah...ntah kenapa aku pon tak tau....Lecturer plak laju...satu hari...satu jam satu bab....mmg tak dapat ikut...kalo dapat ikut takpa laaa....ni tak dapat ikut....maklumlah aku ni bukan budak engineering....apa pon aku berdoa agar Allah SWT mempermudahkan segala urusan bagi aku....AMIN...

Alhahamdulillah....

Alhamdulillah..syukur ke hadrat tuhan sekalian alam......Ya Allah aku bersyukur kepadamu kerana telah memperkenankan doaku ini.......Ermm..keputusan periksa sem lepaih dah keluaq....syukur keputusan aku masih baik walaopun turun skit...(sbb. matapelajaran ASSF la ni....)...Walaopon camtu alhamdulillah aku takla turun banyak sangat...matematik pon ok...aku ingat nak jatuh teruk tapi alhamdulillah, dpt gak b+. BTW, utk sem 3 ni taun F ni...aku dah mula terasa sikit masalah terutama dlm. Fizik...Ya Allah, Kau permudahkanlah segala urusan untukku, termasuk pelajaran fizik..sesunguhnya Engkaulah Tuhan yg Maha Mengetahui, Maha Pengasih, Maha Penyayang, Maha Bijaksana......AMIN YA RABBAL ALAMIN..

--> Buat Mak kat Rumah, Selamat Hari Ibu...Jasamu tetap ku kenang hingga ke saat nafas terakhir...Ya Allah, kurniakanlah kesihatan dan rahmatMu kepada ibu dan Bapa ku...Jauhkanlah keluarga kami dari fitnah dan maksiat.....tunjukkanlah kami sekeluarga ke jalan yg benar...Amin..

Today...I really realize it....

Benda ni dah lama dah aku realize...tapi hari ni baru aku betui-betui realize.....Org. tak suka kalo kita buat sesuatu apa yg depa tak suka...pada hakikatnya kita takdak niat pon nak buat camtu.....walaupon kita takdak niat nak buat org sakit hati...tapi sbg manusia..kita tak tau isi hati org. lain....sebab tu kalo kita melawak pon org nanti ingat kita saja nak bagi sakit hati.....bagi aku ngan sapa lagi nak melawak kat sini kalo bukan dgn kekawan...adik ada kat rumah,camna nak melawak ngan dia...tapi aku rasa aku gak bersalah....dan aku sedaq kita takleh bincang sesuatu yg sensitif pd org tu walaupun kita anggap benda tu biasa saja.....betui gak laaa...tapi takpa laa aku akan lebih hati-hati la lepas ni....aku harap org pon akan menghormati aku sbg. mana aku belajaq menghormati org lain dengan lebih berhati-hati.....lagipon kita semua manusia biasa...tak terlepas ngan kesilapan...kita merancang..ALLAH menentukan...YA ALLAH, KAU TUNJUKKANLAH AKU KE JALAN YG BENAR...AMIN........Buat Ke…